Tartalomjegyzék

Ez egy közérthető, gyakorlatias útmutató 
A fejezetei egymásra épülnek, így csak kövesd az alábbi sorrendet, és együtt létrehozzuk azt a marketingszemléletű weboldalt, amely nemcsak Neked, de a kor elvárásainak és a felhasználói szokásoknak is megfelel.
Hogyan lehet a weboldalad jobb, mint a konkurenseké?
✔️ Hogyan mérd fel a konkurenseidet a legegyszerűbben?
✔️ Hogyan lehetsz más, több vagy jobb, mint a konkurenseid?
✔️ Melyik piaci megkülönböztetési módszer lesz a legjobb a te esetedben?

ÍGY SZEREZHETSZ TÖBB ÜGYFELET
Mit kell tudni azokról, akiknek a weboldaladat készíted?
✔️ Milyen információkat szerezz be az elérendő célcsoportodról, és miért?
✔️ Hogyan szerezheted meg ezeket az információkat azonnal?
✔️ Melyik információ hogyan épüljön be a weboldaladba?

ÍGY TUDOD FELKELTENI AZ ÉRDEKLŐDÉST
Mit nyújt a legkönnyebben kezelhető weboldalkészítő rendszer?
✔️ A legtöbb weboldalkészítő rendszer miért nem ideális kezdőknek?
✔️ Melyiket válaszd, amivel Te is boldogulhatsz? 1 millió ember nem tévedhet.
✔️ Mit találsz a legkönnyebben kezelhető weboldalkészítő rendszerben? Lépj be!

ÍGY TUDSZ A LEGEGYSZERŰBBEN PROFI WEBOLDALT KÉSZÍTENI
Mi legyen a weboldalad neve és címe?
✔️ Hogyan válassz jó domain nevet a weboldaladnak? Mi az a domain név?
✔️ Hogyan tudsz domain nevet vásárolni? Ára kb: 1.990 Ft/2 év.
✔️ Hogyan tudod a weboldaladhoz kapcsolni néhány kattintással?

ÍGY LEHET A WEBOLDALAD KÖNNYEN MEGJEGYEZHETŐ
Honlapot, értékesítési oldalt vagy landing oldalt készíts?
✔️ Mi a különbség a honlap, az értékesítési-, és a landing oldal között?
✔️ Melyik lesz a legjobb választás számodra, és miért?
✔️ Milyen előfizetésben gondolkodhatsz? (tárhellyel 33.000 Ft-tól/év)

ÍGY ÉRHETED EL A LEGGYORSABBAN A CÉLCSOPORTODAT
Mi legyen a weboldalad célja és marketingstratégiája?  
✔️ Milyen céljai lehetnek egy weboldalnak? Melyiket érdemes választanod?
✔️ Mi kell ahhoz, hogy a weboldalad valóban teljesítse is a célját?
✔️ Hogyan tudod a célod eléréséhez szükséges funkciókat beépíteni?

ÍGY ÉRHETED EL LEGGYORSABBAN A CÉLODAT
Hogyan adhatsz el egy terméket a weboldaladon? 
✔️ Mi a különbség a webshop és az értékesítési oldal között?
✔️ Hogyan tudsz eladni jól egy terméket?
✔️ Hogyan állíthatod be a terméked eladását bankkártyás fizetéssel?

ÍGY LEHET VEVŐD ÉS BEVÉTELED A TERMÉKELADÁSODBÓL
Hogyan adhatsz el szolgáltatást a weboldaladon? 
✔️ Mi a különbség a honlap és az értékesítési oldal között?
✔️ Hogyan tudsz eladni jól egy szolgáltatást?
✔️ Hogyan állíthatod be a szolgáltatásodhoz vezető utat?

ÍGY ÉRDEMES SZOLGÁLTATÁST ÉRTÉKESÍTENED
Hogyan adhatsz el tanfolyamot a weboldaladon? 
✔️ Milyen a jó tanfolyam?
✔️ Hogyan tudsz jól eladni egy tanfolyamot?
✔️ Hogyan állíthatod be a tanfolyamod értékesítését, hogy automatikus legyen?

ÍGY ÉRTÉKESÍTHETSZ AUTOMATA ÜZEMMÓDBAN
Milyen menüpontokból és blokkokból épüljön fel a weboldalad?
✔️ Mi az, amit nem hagyhatsz ki, és miért nem?
✔️ Mi az, ami teljesen felesleges, sőt kerülendő?
✔️ Milyen sorrendben érdemes a blokkokat és a menüpontokat használnod?

ÍGY LESZ KÖNNYEN ÁTLÁTHATÓ A WEBOLDALAD 
Mely funkciókra lehet még szükséged, és miért? 
✔️ Miért hasznos a hírlevél-feliratkozás? Azonban nem a szokásos módon.
✔️ Hogyan lehet a hasznunkra egy kilépéskor megjelenő ablak?
✔️ Hogyan lehet céges e-mail címed? Csak pár kattintás az egész.

ÍGY LEHET MÉG FELHASZNÁLÓBARÁTABB A WEBOLDALAD
Hogyan építsd fel úgy a weboldalad, hogy vonzó legyen?
✔️ Milyen testreszabható sablonokból válogathatsz a kedved szerint?
✔️ Hogyan építheted fel blokkról blokkra a weboldalad néhány kattintással?
✔️ Mitől lesz szép, harmonikus és könnyen átlátható a weboldalad?

ÍGY FOG MEGJELENNI A WEBOLDALAD A CÉLCSOPORTNAK
Hogyan válassz jól képeket és videókat a weboldaladra? 
✔️ Milyen képek és videók működnek jól egy weboldalon, és miért?
✔️ Hol találsz ingyen profi képeket és videókat, vagy milyeneket készíts?
✔️ Hogyan illeszd be a weboldaladba a képeket és a videókat?

ÍGY LEHET MÉG LÁTVÁNYOSABB A WEBOLDALAD
Hogyan tudod vezetni a látogatóid figyelmét? 
✔️ Mit jelent a webstory? Ismerd meg a legjobb példákat rá!
✔️ Miért fontos, hogy legyen webstoryd?
✔️ Hogyan tudsz te is jó webstoryt írni anélkül, hogy szövegíró lennél?

ÍGY MARADHATNAK TOVÁBB A LÁTOGATÓK A WEBOLDALADON 
Mitől lesz vevőszerző a szöveged? 
✔️ Mire kattintanak a látogatók, és miért - a felmérések alapján?
✔️ Mi működik, és mi nem? Kapsz konkrét jó és rossz példákat is.
✔️ Melyik blokkban konkrétan miről írj és hogyan?

ÍGY KATTINTANAK SZÍVESEBBEN A LÁTOGATÓID A WEBOLDALADON 
Milyen szavakat ne hagyj ki a szövegedből és miért? 
✔️ Hol nézheted meg, hogy a Google-ban hogyan kereshetnek Téged az emberek?
✔️ Milyen szavakat írnak be a keresőbe, amelyeket Neked is használni kell?
✔️ Hogyan építsd be ezeket a keresőszavakat a weboldalad szövegébe?

ÍGY FEDEZHETI FEL ÉS AJÁNLHATJA A WEBOLDALAD A GOOGLE KERESŐJE 
Hogyan állítsd be a Google keresőnek szánt üzeneteidet?
✔️ Milyen szövegeket vár tőled a Google, és miért?
✔️ Hogyan tudod a legjobb szövegeket írni a Google-nek, hogy szeresse és ajánlja?
✔️ Hogyan állíthatod be ezeket a szövegeket a weboldalad hátterében?

ÍGY FOGSZ MEGJELENNI A GOOGLE KERESŐJÉBEN
Hogyan kapcsold össze a weboldaladat a közösségi média csatornáival? 
✔️ Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, LinkedIn fiókot mikor érdemes csatolni?
✔️ Mikor ne kapcsold a weboldaladhoz ezeket a csatornákat, és miért ne?
✔️ Hogyan tudod a weboldaladhoz kapcsolni a közösségi médiát?

ÍGY IS TARTHATOD A KAPCSOLATOT A WEBOLDALAD LÁTOGATÓIVAL
Hogyan hozd az ügyfeleket, vevőket a weboldaladra?
✔️ Milyen megoldások vannak ingyenesen az ügyfélszerzésre?
✔️ Milyen hirdetésszövegeket próbálj ki elsőként a weboldaladhoz?
✔️ Hol lesz érdemes hirdetned és hogyan?

ÍGY LEHET TÖBB WEBOLDAL-LÁTOGATÓD ÉS ÜGYFELED, VEVŐD
Hogyan teszteld a weboldalad, mielőtt nyilvánossá teszed?
✔️ Hogyan ellenőrizz minden funkciót saját magad?
✔️ Kikkel ellenőriztesd a weboldalad működését, és hogyan?
✔️ Hova küldd el a weboldalad, hogy szakmai értékelést és javaslatokat is kapj?

ÍGY INDÍTHATOD EL A WEBOLDALAD... SOK SIKERT!
Itt van minden fontos összetevő egy profi weboldal elkészítéséhez
Rengeteg időt és fájdalmas tanulságot takaríthatsz meg, hogy utólag ne kelljen majd azt mondanod:
„Bárcsak ezt előbb tudtam volna!” Most megtudhatod – még időben.
CSELEKEDJEN MOST
NE VÁRJON TOVÁBB
Megvásárolom a Honlap 2 nap alatt útmutatót